Sporlov, jobb, säfsen

Oj nu var det verkligen länge sedan jag skrev ett inlägg här. Men jag har ju ingenting att skriva om tycker jag.
Ochi nte heller har jag varit inne och läst andras bloggar, så nu har jag mycket att ta igen.
Men det ska nog gå, kommer bara ta lite tid.

Sportlov nu då, har inte gjort så speciellt mycket. Blev lite smått fest här i lördags, söndag blev film & mys hos Natalie. Sen har jag jobbat måndag-onsdag. Och haft kölektion idag som gick skapligt.

Imorgon packar vi in oss i bilen och kör upp mot Säfsen. Ska bli skönt att komma bort ett tag :)
Men kommer hem på söndag. Sen drar skolan igång igen :/ Så lovet kommer nog bara rinna iväg känns det som, halva har lixom gått nu. och vad har jag gjort ? Inte ens sovit ut nån morgon.
Men det finns såna lov också.

Och nu är Malin & Carro på Hardcore Superstar, & jag är ju inte dåligt avundsjuk på dom! ;) Fast jag får se dom på Peace and love i sommar :)

Men nu ska jag inte svamla mer här, för nu är det sängen som gäller om jag ska orka köra imorgon.
Och datorn tar jag med mig upp till Säfsen, så förhoppningsvis funkar internet där så jag kan vara lite social =)

Nä nu ska det kollas på Karlsson på taket!
Och jag vet att Natalie också kollar på den nu :D
Typ bästa filmen? aaa :D

nattinatti! <3

Kommentarer
Postat av: natalie

karlsson är bäst! kollade på det hela lovet typ :) ska nog kolla idga med. vi får ta en karlsson kväll nån gång ;)

2008-03-05 @ 13:44:20
URL: http://nataliehhh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0