Sportlov

Sitter i skolan nu, har igentligen slutat men jag sitter kvar och väntar på Carro&Sandra. Tänkte göra dom sällskap på trafikskolan. För går jag hem kommer jag bara slänga mig framför datorn eller tv:n och dega.

Äntligen har vi sportlov också, det kunde ju ínte komma lägligare. De som är planerat på lovet hittils är jobb måndag-onsdag, tandläkaren på måndag, köring med Jossan på onsdag & på torsdag drar jag, min familj och kusiner upp till säffsen :) Ska bli skönt att komma bort härifrån ett tag :) Sen har jag inte åkt skdor på två år, haha så det kan bli en rolig syn att se hur det går nu ;) Men det ska nog gå ganska bra hoppas jag.

Ska slänga in en hälsning till Emma också, som sitter nån dator ifrån mig & också skriver ett blogginlägg.
Hej Emma! :D

Men nu ska jag kila vidare, men vad jag ska göra de vette fan, haha ;)

hejsvejs

Kommentarer
Postat av: Em

haha, hej på dig! :)

2008-02-22 @ 12:20:28
URL: http://EmmaNorgren.blogg.se
Postat av: Carolin

sluta va så jävla inaktiv med bloggandet :p

2008-02-26 @ 17:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0