Välgörenhetsgala i Arboga

Skolan var som den alltid varit på den senaste tiden. Tänker inte skriva mer om det.
Sen blev det träning en stund. Skyndade mig hem, åt lite sen kom Carolin och vi gick vidare mot medborgarhuset där galan höll till. Det var mycket bättre än vad jag trodde. Panic Generation spelade, Hanna, Matilda och en massa andra tjejer sjöng jättebra :) Sen vissa stunder då trodde jag seriöst att huvudet skulle sprängas, men jag klarade mig men det var knappt ett tag och vissa stunder då vare gåshud & närstan en tår som rann ner för kinden.
Men nu sitter jag här hemma och har nyss skrivt klart svenska arbetena jag skulle göra. Imorgon har vi sovmorgon till 10 & slutar 11.10. Nödvändig dag? Men måste gå så jag kan lämna in mina arbeten. Ett plus också är att det är tacos imorgon i skolan, inte för att det är lika gott som hemma men men.
Madde skulle gå iallafall, så jag gör henne sällskap :)

Men nu ska jag sova innan huvudet sprängs helt och hållet i bitar.

godnatt!


Kommentarer
Postat av: Em

det finns tre alternativ
1: No One
-
Alica Keys
2. With every heartbeat - Robyn
3. oh, baby -
Robyn

lyssna&njuuut ,-)

2008-02-22 @ 10:52:00
URL: http://EmmaNorgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0