Cpe blogg!

Hade nyss skrivit ett jätte långt inlägg, så självklart när jag ska trycka på ladda upp, så försvinner allting! Vilken jäkla tur jag har...
Orkar inte skriva om allting igen, så de får bli en kort sammanfattning av vad som stod.



Blev en långpromenad idag, skönt tyckte jag med inte min fot! :/
Sen kollade jag på handbollen och nu har jag nyss kollat klart på På spaning med Brigdet Jones. Så nu ska jag lägga mig och kolla på Vingar av glas som går på tv.

Har inga lektioner heller imorgon mer än idrotten som börjar 13.20 men den ska jag inte vara med på för foten. Men inte tar jag sovmorgon för de, nää jag åker med mamma till jobbet och gör lite nyttta där och tjänar pengar :) De kan verkligen behövas om jag ska ha råd med allting som ska göras under de kommande halvåret =)

Men nu ska jag röra mig dom två meterna till sängen.
Godnatt.



Det som ska hända och ske under de kommande halvåret :

  •  Kryssning i mars
  • Säffsen
  • Födelsedagar
  • Peace & Love
  • Utlandsresa
  • Göteborg kanske ?
  • Grekland

Ja de var några av alla sakerna :D
Men sängen var det ja :p


Kommentarer
Postat av: Carolin

Fyfan vad kul det ska bli på kryssning ;)

2008-01-23 @ 15:04:47
URL: http://carooliin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0