Finfrämmande :)

Idag var det julgransplundring med släkten hos Elvira som stod på schemat :)
Fick mig ett par skratt där åt de som dansade ;p själv satt jag & med Elmer och kollade på :D
Sen vare bara hem och plugga, gjorde de ett par timmar.
Sen fick jag finfrämmande av Hanna och Natalie :) Satt och pratade om resor och lite allt möjligt, tillexempel om helgen. Då vill vi partaja på fredagen, så de hoppas vi på :) Kom gärna på såna besök igen :D
Följde sen med dom en bit på vägen hem för att få lite luft och för att se hur foten funkar när man går på den lite längre än vad jag har gjort här hemma. Gick hyffsat, men jag skuttar allt lite fortfarande, men håller jag ett lågt tempo så ska jag  nog klara av morgondagen.
Hoppas att foten blir bra så snabbt så möjligt så jag kan ta mig upp till Nautilus, men blir troligtvis en träningsfri vecka :/

Men nu måste jag skriva på en liten stund till innan jag ska sova, kom på att vi ska på Arn imorgon med klassen, och den är typ 2 timmar, men ska nog få klart arbetet ändå.

Puss Julia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0