Jenny, du är en fjolla :D

Haha, Jenny ville bli nämnd i  bloggen och nu blev hon det! :D haha.


Jobbade idag duktig som jag var. Sen blev det lunch hos mormor och morfar, pannbiff, potatis, sås och lingon, MUMS :D
Sen mötte jag upp madeleine och trallade vidare mot ishallen för att kolla på våran idrottslektion.
Kom hem typ halv 3, då bestämde jag mig för att ta ett bad, och så blev de :)
Efter de ble de handbollstittande, & jag antar att du också kollade Natalie ? ;-)
Slutet blev en rysare, men slutade med seger! BRA JOBBAT SVERIGE :D
Men nu ska jag snart kila upp på stan och köpa hem nått gott jag kan bjuda tjejerna på ikväll när dom kommer, vi ska prata om utlandsresa :) Sen blire troligtvis promenad med Hanna & Natalie :) Nånstans i planeringen måste jag hinna med plugg också, men de löser nog sig som jag alltid säger ;p

Men nu har jag inte tid att sitta här längre,

Over and out Julia.



Jenny, jag tycker om dig din fjolla! :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0