Klockan är 23.00, dags att säga godnatt

Då var ytterligare en dag på de nya året avslutat...
Och de jag fick uträttat var ett träningspass på Nautilus efter skolan med Madde, Malin & Emma :) Lektionerna idag var inte inte direkt nått att hurra över, företagsekonomi & spanska.
Geografiarbetet vet jag inte hur det går, varken framåt eller bakåt just nu, jag tycker det är skitsvårt. Ska ta tag i de ordentligt imorgon, men när ska jag ha tid för de ? Har både träning och ledarmöte. Får trycka in de nånstans under dagen.
Men nu ska jag krypa ner i sängen och sussa, så jag är utvilad tills klockan ringer imorgon.
Men har jag nångång varit utvilad när klockan har ringt..? nej, de skulle jag inte påstå, kan ju alltid hoppas att jag är det en vacker dag :)

Godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0