Nytt år, nya möjligheter :)

Så har det övergått i ett nytt år , 2008.
Nu har vi lämnat 2007 bakom oss med en massa minnen, både bra och mindra bra.
Tex, Sommaren, Peace And Love, Tyskland, ja listan kan göras lång med en massa massa fler saker, men de orkar jag inte skriva nu :)

Nyårsafton vart jätte bra, vi började ett par stycken hos Natalie med att korka upp och fixa oss. Gick sedan vidare mot Sofia, där de kom flera tjejer :) Vi åt, drack och hade de jätte kul, sen kom de mer folk, så i slutändan var vi nog över 30 pers i hennes lägenhet ,-) Vid 12 nångång gick vi ut på stan för att öppna champangen och välkomna de nya året :) Sen bar de hem till Natalie för efterfest, och vid 4 taget drog jag & Jenny oss hemåt för att sova :)




Och nu sitter jag här och funderar på om jag ska ta mig ett bad för att sen göra ett försök och plugga lite geografi, de lockar inte så värst, men de ska göras de med .
Träffade även Emma tidigare idag, och vi börjar planera utlandsresa till sommaren nu :D
Va kul det ska bli! :D

Men nu ska jag röra mig härifrån,
Take care :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0