Översvämningar

Sitter och för en gångs skull jobbar med mitt geografi arbete, men jag de går ju som de går ...
Men nu har jag börjar iallafall.
Kollar samtidigt på idrottsgalan, då går de ju ännu bättre... not!
Har bara mig själv att skylla på.
Nä nu ska jag jobba på så jag kan komma i säng tidigt, kvällspromenaden den skippar jag idag. Hinns inte med.. Får öppna fönstret om jag vill ha frisk luft innan jag somnar.



Har även försökt planera utlandsresan idag, men de går inte framåt just nu. Men tror jag har hittat en lösning, hoppas att det blir så :)
Bestämmde med även med mamma idag att den 25 januari när hon får lön ska jag beställa min Peace And Love biljett! Har insett att jag aldrig kommer ha råd att köpa den själv, så mamma får köpa den så jobbar jag av den :D
Låter bra tycker jag :-)



Idag då.. slutade 12.20, då käkade vi sen knallade jag och Madde vidare till nultan. Fick lite gjort och jag kommer garanterat ha träningsvärk imorgon ,-)
Kilade hem och duschade, sen vidare till mammas jobb och fick lite gjort där några timmar. Vidare hem till skolböckerna sen :( Mindre roligt, men de ska också göras.

Nu ska jag röra mig härifrån, vet inte hur många inlägg som kommer uppdateras här i veckan, för de ända som kommer skrivas är att jag pluggar, pluggar & återigen pluggar. men vem vet ? de kanske händer nått mer i mitt liv denna vecka, och då ska de självklart uppdateras :)



Nu rör jag mig vidare .
Pussis :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0