Rubrik

Partaj igår, tungt huvud idag men så kanske det ska vara ? ,-)

Tjejerna kom hit vi 7 igår och korkade upp :) Senvid 10 någonting gick vi vidare till Christian där vi var i max 5 minuter? Sen drog jag, sara, carro, hanna, sandra, johanna x2 vidare till ullis & jack :) Och jag säger bara , vilket hus!! guud vad snyggt :D Sen kilade jag sara & hanna vidare till brattberget för mer fest, ha men när vi kom dit så gick dom ner, så vi knalalde tillbaka till ullis&jack tills typ halv 1 då polisen kom, undra varför eftersom det var lungt?  Men men sen vettefan vart vi skulle, men vi hade inte turen med oss, så slutade med en kebab för mig och hanna sen traskade jag hemåt :)
Helt okej kväll, nu är det bara att tagga tills nästa helg då galejet styrs i västerås :)

Men nu har jag inte tid att sitta här ska in med mina småttingar i Sturehallen och spela två matcher nu :)

so over and out :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0