Sista dagen .

Imorgon är det sista dagen innan lovet är slut :/ De har gått fort som vanligt. men men back to business again.

Idag ringde klockan 9, låg kvar till typ 10. Sen halv 11 gick jag och mötte Maddis för att sedan gå vidare upp till Nautilus :) Tränade, simmade, bubblade & bastade, riktigt skönt var de :)
Kilade sen hem, åt lite snabbt sen bar de vidare mot Sturehallen. Kollade på a-laget, sen gick jag vidare mot min kusin som fyller år imorgon och firade henne med resten av släkten =) Tillbaka till Sturehallen för att kolla på u-laget sen hem. Så lite senare kom Hanna & Carro förbi en snabbis :) Hade med sig Hannas nyårsbilder och så blev de lite prat :) Så nu är de sista nyårs bilderna inlagda på bilddagboken. Kollade nyss klart på Paradiset, så nu ska jag kila ner i sängen och kolla på
Emil i lönneberga! :D

Imorgon blir det lungt, ska ställa klockan och ta mig en morgon promenad tror jag , sen ska vi till mormor och äta lunch :) Ska nog hinna med att vara barnvakt till Elvira oxå, och sen om jag har ork kvar så ska jag ta mig an geografin... men de lockar inte för fem öre, men de måste oxå göras... tyvärr.

Ska röra mig nu, godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0