Snatch

Ligger här och gör..? ingenting, eller jo väntar på att en Wallander film ska ladda klart, som jag håller på att ladda ner, men de kommer nog ta sin lilla tid, ska kika hur lång tid det är kvar .Hmm har laddar ca 14% och som de står nu är de 7 timmar kvar! Fast de växlar ganska fort, nyss var de 2 timmar kvar, sen blev de 13, sen 5 och nu är de 7. Men jag kan ju hoppas på att den är klar tills imorgon iallafall :)




Ikväll så kom Sara, Anton & Alex hit vid halv 8 typ. Så väntade dom medan jag åt kinamat. Sen kilade vi upp på stan och köpte med oss glass hem. Så slog vi oss ner framför tv:n och kollade på Snatch med Brad Pitt. Inte den bästa film jag sett, men men de är de inte alla som är . Kollade på Brottskod försvunnen också, sen vid 12 kilade dom hem. Så nu hamnade jag här, ovanligt va ? ,-)

Men nu ska jag kolla på Oc.
God natt :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0