Söndag kväll

Den där Wallander filmen jag skulle ladda ner gick ju helt åt helvete, men men får försöka igen imorgon. Jag och datorer går verkligen inte ihop..
Hade ju då tänkt att kolla på den filmen ikväll, men  nu går inte de längre så då kilade jag över till Elin för att låna Göta kanal 2, men nej den hittade vi ju inte. Kom på istället då att den finns hemma hos mig, så bara att knalla hem igen. Så nu har jag slagit på den. bara att krypa ner i sängen nu.

Imorgon blir de till att kliva upp tidigt,.. Halv 7 kommer Tomas och ska byta nån mätare, så trolgtvis stängs vattnet av. Bara att kliva upp senast klockan 6 då :/ Usch säger jag!

Men nu ska jag bädda ner mig.

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0