Verkligen positiv, eller inte!

Så sitter man här igen,. Snart är de mat, de känner jag på lukten, men va de blir de vet jag inte ? Kankse ris och korvstoganoff, hörde dom surrade om de förut, kan ju hoppas för de är mums, eller vad säger Jossan & Madde? :D
Här hemma får man riktigt ris, och inte sega, hårda naglar som dom serverar i skolan, fyfan vad vidrigt säger jag bara! Hoppas verkligen att dom byter tillbaka till vanligt gott ris & vanlig pasta! Annars får man hungra ihjäl i fortsättningen i skolan.
Nått som är positivt med skolmaten den här veckan är att på torsdag får vi pyttipanna & på fredag lasange :D
Men med min tur när de gäller maten, så hittar dom säkert på nått som gör att de förstör den maten med....

Nä nu ska jag försöka låta mer positiv, men vad ska jag säga då?
Känner mig inte positiv för 5 öre idag, så känns som om jag ska låta hjärncellerna jobba som tusan en liten stund & försöka komma på nått bra att skriva.



Positivt:
Ska snart boka Peace&love
Hoppas att utlandsresan löser sig
Madde, Sandra & Viqy fyller snart 18 & då blire partaj för hela slanten
Hoppas på galej i helgen så man har nått att se fram emot



Där tog de positiva slut, så nu blir de mat, geografi plugg & sen ska jag ta mig en långpromenad innan jag ska sova..

Punkt!

Kommentarer
Postat av: sara

bara kämpa på med skolarbetet hörru :D jag står bakom näru faller,såru vet (:

2008-01-15 @ 23:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0