Trafikkunskap

Nu var det länge sen jag bloggade igen. men jag orkar inte.. för vem vill läsa om skolan varje dag? typ de jag har att skriva om.
Men eftersom jag inte skrivit på en vecka nu så kan jag slänga in ett inlägg nu.

Sitter just nu och har trafikkunskap, det är för tillfället tråkigt. Håller på med nått grupparbete, men mina gruppmedlemmar Josefine&Carolin är inte här & då orkar jag inte göra någonting.
fast ska nog snart leta reda på lite fakta så jag har gjort någonting, hihi :p

Igår blev det en slappis dag, började 12.10, slutade 13.10 sen gick jag & klapp mig.

Idag äre träning & ledarmöte som gäller, sen måste jag läsa igenom svenska läxan. Mer än så hinns inte med.
Sen är äntligen helgen här & den är planerad & klar :)
Imorgon åker kanske jag, mamma & August till Örebro & hälsar på Ida&Noel :) Sen på kvällen ska jag träffa Hanna & Natalie och göra nån kycklingröra :p
Lördag då är det först match halv 2, sen på kvällen blir det maskeradpartaj i Medåker :)
På söndag så ska jag slappa hela dagen lång! :D

Men nu kom Carro så nu ska jag vara social med henne, sen ska jag slänga iväg ett sms till Natalie & höra hur hennes dag har börjat ,-)

hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0