sunshine

Ännu en skoldag avklarad & snart är det helg. Imorgon är det inplanerat bio&käk i Örebro med Carolin, Pernilla, Johanna & Mallan :) Lördagen står öppen för förslag.
Men just nu väntar jag på att Natalie ska komma till stan så vi kan gå & köpa glass :) & som tidsfördriv kollar jag på oc. Sen ikväll ska jag & mamma ta en tripp till skogiganten & kolla om dom har några skor som kan passa mig. Behöver nya nu eftersom jag tänkte vara smart & tvätta skorna men istället för att bli vita så blev dom gula :s så nu ser dom ännu smutsigare ut än vad dom gjorde innan :( haha.

men nu ska jag fortsätta kolla

PUSSILAGO







 det är som om vi aldrig har kännt varandra
vi beter oss som främlingar för varandra
är det så det ska vara?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0