uppsatshelvete

Denna dag har gått åt till att skriva klart träningsdagboks uppsatsen & vilken sekund som helst är den klar & då ska jag ta mig ner för trappan & krypa ner till sängs!

Imorgon går jag längre än vad jag brukar, usch! men har mitt matte prov som ska göras om! spanskaprovet är jag dum och skjuter på tills måndag, men det är för idag har det inte funnits nån tid till att plugga på det. så jag får hoppas att Kristina är snäll och förstår min situation, för den här veckan kan verkligen gå & hänga sig!
Ska bli skönt med helg, & den kommer bjuda på ett Ikea besök imorgon, ska slinga Johannas hår, släkt kalas på  söndag & vem vet, kanske en road-trip till Lindesberg? Den här helgen kan nog bli lugn & intressant, lita på mig : )

Men de positiva med stunden är att jag för två roliga konversationer på msn :D en med Malin & en med Carolin! :D
Dom är verkligen två pinglor som kan lysa upp ens dag!
hihi, puss på er sötisnötisar! : )

Men nu ska jag avsluta uppsatsen och utföra det jag skrev på dom översta raderna.

nattinatti


Kommentarer
Postat av: em

nu går det långt mellan inläggen chulia ,)

2008-05-27 @ 11:28:35
URL: http://EmmaNorgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0