the seven things I like about you

SItter här i fotöljen framför tv:n & har datorn i knät med musik. Märker att mina tangenter inte hänger med i mitt tempo, vad är det som håller på att hända med den här jäklans dumburken?!

Fick föresten nyss ett sms av Jessica där de stod: "Jag har klippt mig :) du kommer skratta ihäl dig! "
Hmm ja undrar hur hon ser ut, men de blev säkert bra tror ja :)

Vad ska jag annars göra idag då? Jo jag ska snart kila ner till hallen & ha träning, sen ska vi ha föräldrarmöte, hoppas det går bra! Så måste jag sm vanligt plugga ikväll, men de var väl kanske inget ovanligt.
Imorgon blir det en ganska slapp dag bara 2 lektioner, sen efter skolan ska jag med Johanna till Köping :-)
Just ja, jag ska vara med på tv också ;.-) KAK tv kommer imorgon till skolan & ska filma inför öppet hus som för övrigt är på min födelsedag nästa torsdag :-)


Men nu har jag inte tid att sitta här längre, dags att gå till hallen :)

pusspåer! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0