åhh jag vill ha bal nu :)

Då var denna lediga dag över, & jag hann till trafikskolan till 10 över 10! Pluggade typ 1.5 timme, sen vart de körlektion & de gick bättre idag, men vafan jag har varit bättre! Så det blir skärpning nu, måste köra en massa nu i helgen. De är mycket som ska hinnas med nu, plugg i skolan, körkortsplugg, kalas & ja sen kommer jag inte på nått mer, men hinner nog inget mer heller om jag känner mig rätt.

& ja föresten! Ja, carro, jossan, malin&johanna var i örebro idag också. För ja skulle kika på balklänning, & ja hittade en nästan direkt som jag blev helt kär i!!! åhh, jag vill ha bal nu! :)
Sen gick jag hem till kusinen & gullade med kusinbarnen & efter de blev de att kika idol med elin, jenny, sara & august :)

Men nu orkar jag inte skriva mer, ska sova nu om ja ska orka upp imorgon, har mycket att stå i då, 2 kalas som ska fixas.
så godnatt hörrni :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0