bra start på vuxenlivet

Åhh jag är så jäkla klantig! Bra början på vuxenlivet!
Skulle till trafikskolan 10 över 8 imorse, men vaknade jag av att klockan ringde? & ringde den verkligen för det kommer inte jag ihåg :s Men iallafall, vaknade kvart över 8 & fick panik när jag såg klockan! Så ja kastar på mig första bästa kläderna som låg närmast mig & springer iväg till trafikskolan, men då är det låst & Klemens har åkt! FAN!
Men men gick hem, åt lite frukost & började läsa i boken, så letade jag upp Klemens nummer & ringde honom, så 10 över 10 kommer han tillbaka, då ska jag vara där & plugga. Så tills dess får jag läsa i boken, men ja lär mig säkert nått där också :-)


Nu ska jag läsa så jag hinner.

Puss

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Hoppas du hinner!

2008-11-21 @ 09:28:31
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0