dagens lycka! :D

Grattis Johanna & Johanna till körkortet! :D


När vi tog oss ett premiäråk med Johanna idag så åkte vi ut mot donkan, men tog ett varv i rondellen där & körde tillbaka mot stan direkt igen. & DÅ! Då såg vi två jättesöta älgar! Åhh, ja vart helt i extas! De som känner mig vet att jag är helt galen när det gäller älgar ,-) De gjorde min dag kan jag lova er ;-)

Sen vart det snabbt hem & byta om för att gå in på träningen och efter det hem en snabbis & så vart det en tripp upp till kusinerna :)

Nu sitter jag här & skriver på mitt pm & föredrag jag ska hålla imorgon. Usch jag är så nervös inför det! Jag gillar att prata för den som inte visste det, men inte när det gäller att stå inför klassen eller en grupp & prata :s Då kan det gå hur som helst! Men det är bara att försöka göra sitt bästa & hoppas att klockan tickar på fort!

Men nu måste jag fortsätta med det, så jag tror inte det kommer nått mer inlägg här ikväll om jag inte absolut känner för det innan jag ska sova :p






men pusspåer!



                                     
                                                                              
                                     så söta :-)

                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0