fredags mys i soffan

Det är just vad jag har nu med min familj :) Tidigare idag gick jag & hämtade Elvira på dagis sen gick vi hem dit & lysnade på musik, sjöng & dansade ,-) Sen kom Elmer & Klas hem, så gullade med bebben också :) Han dansar han också ;-)

Sen hämtade pappa mig & vi åkte & handlade mat, tacos var det som stod på menyn ikväll, & det är aldrig fel enligt mig :) Efter maten har jag gjort.....? Ingenting mer  än att sitta bänkad framför tv:n & kolla på idol. & jag säger bara att Kevin är kung! mmmm vilken karl ;-) Jag har hittat min favorit! Mammas med, så hon ringde & röstade :) Heja Kevin!

Efter prgrammet är slut så kommer jag springa ner till min säng & lägga mig, för jag är helt slut! Jag vet inte varför jag är så trött? Är det skolan sm har tagit kål på mig? Kanske det. Måste bli piggare om jag ska parta loss med Jossan imorgon på landet, & man vet aldrig hur det slutar när hon&jag är i farten, eller vad säger du joss? ;-)

Men nu ska jag väl kolla på nyheterna som resten av familjen kollar på.



Pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0