frusen

Jag lyckades få med mig Carolinen på en promenad  :) Vi gick länge & pratade mycket, vilket ja gillar :)
Nu är jag hemma & fryser & har ont i huvudet :/ Men ska göra mig en kopp te, ta mig i kragen & plugga! Sen hoppas jag att det fastnar direkt, & att jag kan sova tidigt ikväll. Men om det ska bli nått gjort måste ja slita mig från datorn, & så får det bli. Lämnar över den till pappa, han brukar vilja låna den & har inga problem med att låna den länge :p
Kom på att jag måste ringa Jessica en snabbis också. Nej nu får ja kila om jag ska hinna.
Så blir nog inte nått mer inlägg den här dagen.




säger hejdå & godnatt nu :-)

Kommentarer
Postat av: Carro

Blir nog kalas Jullan :)

2008-11-11 @ 14:12:18
URL: http://liinaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0