hejdå matte c

Idag är det fredag & det innebär att helgen närsomhelst är här! & vad har jag för planer då? Jo ikväll tänkte jag ha idol mys med Elin :-) Imorgon ska jag läsa en hel del i mina böcker & på kvällen kanske det blir fest ute i götlunda med Jossikossi eller mys hemma, men det visar sig imorgon :) Söndag, då är det match halv 2 i vasahallen & ja tycker ni ska komma & kolla, för mina tjejer är super!  Nu är bara frågan om jag kommer göra det som jag skrev nyss? Det visar sig på söndag kväll när jag troligtvis kommer skriva ett inlägg här om hur min helg har varit ;p

Men just nu sitter jag i A3 tillsammans med Johanna :-) Vi gör klart ett psykologi arbete & snackar strunt :) Nyss berättade vi vad vi drömde inatt. Johanna hade drömt nått lite halvläskigt, & ja drömde nått konstigt? eller? haha ;-)

Nä nu ska jag skriva klart & sen leta upp Erik & prata med honom om matten, jag har bestämmt mig, jag hoppar av den. Hinner inte med den nu, & om jag nångång i framtiden ska plugga vidare vilket jag absolut inte ska direkt efter stundeten, så hinner jag läsa till matte c innan det. Men nu orkar jag inte, har så mycket annat istället.



Skriver mer sen.
Puss

Kommentarer
Postat av: madde

du har en poäng där! matten tar jäkla mycket tid :/ alla andra ämnen också. vi får se om jag ger det en chans till. men jag fick ju ig på detta prov så skulle inte tro att det kommer gå så mycket bättre i framtiden så att säga! :p

2008-11-07 @ 16:17:48
URL: http://madeleinehedquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0