helgen! :)

Gårdagen var mycket trevlig :-)
Tjejerna hämtade upp mig vid halv 6 sen hamnade vi i Västerås & åt på en fin restaurang :) Hemresan var roande kan man säga ,-)
Sen vid 9 var vi hemma & då korkade jag, Sandra, Elin, Johanna, Jonte, Roy & Micke upp i min källare. Sen bar de vidare till den andra förfesten hos Sebbe, & efter de vidare till källarn :) Kvällen var skit rolig! ,-) Vaknade upp tidigt imorse med ett tungt huvud, blev cirka 2 timmars sömn inatt, eller ska ja säga imorse...? Sen bar de iväg till Hallsberg på match.
Ikväll har jag blivit firad igen, fick pandoraberlock, parfym & ett jäkligt snyggt kort på mig, Hanna & Martin som var taget för en sisådär 15år sedan ,-)
Gästerna åkte vid 9 & då körde jag hem Berndt, sen gasade ja runt lite & nu hamnade jag här :)
Ska läsa igenom europakunkapen sen kolla på Andra avenyn sen sova.

Så nu har jag inte tid att skriva mer här.
Tack iallafall för en superhelg! :-)

Pussilago! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0