here we go again

Och så var det måndag igen. Usch vad tråkigt enligt mig för jag har en massa saker att ta tag i som jag igentligen inte orkar, men har jag nått val? Känns som om jag inte kommer kunna hinna med nått annat än att plugga, men men.
Nått som är skönt är att jag inte har någon matte längre som jag behöver bry mig om, skönt! Men nu kanske jag ska försöka vara lite duktig & skriva på mitt arbete om mänskliga rättigheter. Skulle vara skönt att hinna klart med det nu under den här lektionen.

Ikväll hoppas jag att ja ska hinna ta mig en promenad innan det blir kolsvart ute. Kanske blir en direkt efter skolan & plugg efter det. Och vem vet, kanske lycas jag lura med mig Carolinen? : ) Alldeles för länge sen vi var ute & gick nu tycker jag :/ Men det visar sig sen :)


& sist med inte minst, GRATTIS MALIN! :D
(bara 10 dagar kvar för mig nu!)


pusspåer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0