Länge sen...

Ojojoj 2 dagar sen jag skrev nått här.

Men jag har faktist haft annat för mig, nästan all ledig tid jag får spenderar jag i bilen ,-)
Igår var Malin, Elin & Johanna här, vi stekte bananer & åt klass ;) Sen fick ja vara fyllechaffis ett tag.
& idag har jag & lillebror uträttat en massa ärenden åt våra föräldrar så snart ska ja väl ner & slänga ett öga i garderoben. Vad ska jag ha på mig ikväll!? Ska först bli firad av Sara, Sandra, Johanna&Jenny, sen ska ja & Sandra korka upp & gå ut på källarn :)

& föressten, min tv är trasig :s Ljudet fungerar med inte bilden! :s Varför  ska alltid mina saker gå sönder för?
Liver är bra orättvist ibland. 

Men nu ska jag röra mig en väning ner & ta mig en dusch.
Vi hörs sen.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0