lördag

Kilade till Jenny igår vid 8. Blev att kika idol med henne&Elin :-) Ja måste ha vart väldigt trevlig eftersom jag somnadeinnan utröstningen :) Sen ringde Linda & väckte mig, men somnade om ganska snabbt igen ;-) Elin väckte mig vid halv 12, då knallade vi hemåt, slocknade ganska snabbt sen igen när jag var hemma. Imorse ringde klockan vid 8 då vara bara att kliva upp för vid halv 10 åkte vi till Lindesberg för att spela match. Kom hem med en förust, matchen var delvis bra & delvis dålig. Men de är bara ta nya tag & komma igen. Nu tror jag att ja ska ta mig en varmdusch sen läsa lite i mina böcker. Vad som händer ikväll har jag ingen aning om, det visar sig sen, men en slapparkväll blir det :-)
Undra vad Carolinen ska göra ikväll? Kanske slår henne en signal senare.

Nu ska jag kila härifrån...


5 dagar kvar nu!



puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0