min dag, framtiden osv

Promenaden med Emma blev lång&pratsam :-) Sen slappade jag med familjen, Lotta kom förbi ett tag, ja & August tog en promenad till Elin & lämnade pengar & nu är jag hemma igen. Glömde jag nått där? Ja det gjorde jag faktist, Lusifer kom förbi en snabbis där imellan nånstans & hämtade sina skor så ja hann växla några ord med henne ,-)

Imorgon ska Sp3 & många andra 3:or till örebro på UAF mässan & kika runt :) Men känner jag oss rätt så tror jag kanske att vi hamnar på stan & glider runt där i affärerna, men man vet aldrig. Det kanske är kul på mässan :p Hur det än är så får vi veta det imorgon.

& helgen närmar sig snabbt. Veckorna bara flyger fram, känns som om jag inte hänger med i svängarna.. Men då kan jag hoppas på att det snart är min födelsedag, & så kanske jag har turen att klara mitt körkort strax efter det. Och långt efter det är de jul, nyår & sälen. Sen är vi inne på sista halvåret & har studenten framför oss! Men nu tänker jag väldigt långt fram, fast det är jag väldigt bra på kan jag lova er.

Kan passa på att berätta att jag ska sova på övervåningen inatt, de var inte igår jag gjorde det ;) Berndt har klinkat golvet utanför mitt rum, så har jag tur kan jag komma ner där imorgonbitti, annars får ja vänta tills imorgon kväll. Men jag är mer orolig hur vi 4 ska klara av ett badrum igen! & jag har tydligen inte förtur :/


Oj nu blev klockan mycket & jag ska bänka mig framför tv:n. Det här blev ett långt inlägg & jag håller tummarna för att ni ska orka läsa allt svammel vilket det blev mycket av.





men pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0