mmmm :-)

Jag konstaterade nyss att jag blev kär i Kevin ikväll! Kolla på hur han rör sig, hans röst! mmmm :)

Men nu ska jag sluta drömma & komma tillbaka till verkligheten. Min dator & jag går inte ihop ikväll, den är så seg & konstig :S Men jag börjar fundera på om det har nått med att hårdisken börjar bli full. Kan det vara så? Jag är inget data geni, så jag kommer troligen få tokspel & vilja slå sönder den på mitt hårda golv om ingen berättar för mig snart vad det är för fel på den :s & så försvann ljudet helt plötsligt idag igen på den :s Jag frågade ett "data-geni" förut om hjälp, men han visste inte vad det var för fel på den. Vad är han då för data geni? Nädå, han kanske inte orkade svara på min fråga då, vad vet jag? Nu orkar jag inte bråka mer med den så ja stänger av & slår på en film istället. Det får bli Segemyhr, de gillar ja skarpt! :)







godnatt :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0