spanska med vickan ,-)

Rättskunskaps prov idag, & jag hoppas att det gick bra. Svarade på inprincip allting :)
Sen har dagen flytit på som den ska, valde till psykologi b till våren också, det kan bli riktigt kul :) De är det enda ämne som jag verkligen gillar! Jag gillar Ulrika som lärare & ämnet är intressant, kan det bli bättre då? Nä inte enligt mig :) Nu har jag spanska, & viqy & jag ska skriva om turist grejer i spanien. Men idag känner vi att vi behöver ta det lugnt, så blir inte så mycket gjort för tillfället ;-) Sen blir det promenad med Malin, & sen in på handbollsträningen :) Ikväll blir det en massa plugg sen, har religions prov på torsdag & så måste jag skriva klart ett psykologi arbete. Efter den här veckan så börjar vi gå mot en lugnare tid i skolan. De kan vara riktigt skönt, för nu har vi verkligen haft en hemsk period!


Men nu orkar vi inte jobba mer, så nu knallar jag hemåt & väntar på malin :-)

puss julia :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0