the black

Hej hej hallå bloggen :D

Carolinen tyckte att jag skulle skriva några rader här och så får det bli :-)
Skolan idag gick väldigt snabbt, hade rättskunskap ett tag sen komm KAK tv & filmade oss. Efter det var det dags för körlektion med Klemens :-) Jäklar vad det gick bra idag, fick en massa beröm! Sen kilade jag tillbaka & var med på slutet av psykologi lektionen. Sen tog ja&Johanna bilen till Köping, hon skulle hämta sin katt Lotta som hade opererats :) & nu hamnade jag här framför tv:n & datorn. Har nyss kollat på Andra avenyn & nu kollar ja på slutet av Dolt under ytan, mm lite läskigt är den allt...

Ikväll ska jag umgås med Jenny&Elin, vi ska ha The Black kväll! :-)

Men nu ska jag kila ner & städa rummet, men innan de ska jag nog ta mig en varmdusch för de är så jäkla kallt här hemma :s

skriver mer sen, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0