10 taggare

Nyss övningaskört till stugan med pappa, vi åkte ut & kollade till stället :) & det såg bra ut, förutom att vi har en oinbjuden gäst som brukar hålla till där såg pappa, en råtta! USCH! Så nu ska det inhandlas råttfällor, sen ska den jäkeln dö! Nu lät jag elak, men jag vill inte ha den där, den är äcklig :s

Påvägen hem sen åkte vi över pappa&hans jaktkompisars jaktmarker ifall vi skulle se nått fyrbent springa där. men de gjorde vi tyvärr inte :/ ja som hade hoppats på att se nått stort & vackert ,-) Pappa hade turen med sig & fick se en stor 10-taggare där i måndags! Men istället mötte vi nått annat trevligt, nämnligen Kalle&Anton som också var där och kikade lite :) Så vi pratade lite med dom, sen rullade vi hemåt & så hamnade jag här, konstigt va? ,-)

Pratar lite med Jossi på msn, hon är sugen på vin :) & det skulle inte sitta fel med lite alkoholintag ikväll, det händer inte alls ofta nu förtiden.. Men vi får se hur det blir med den saken. Ska ju höra vad lusifer ville göra också :-)

Nu ska jag fortsätta sociala mig på msn.

PUSS!

Kommentarer
Postat av: madde

det är så pass! gratulerar! jag har inte fastnat för sådant skrål än! :D

2008-10-18 @ 18:49:36
URL: http://madeleinehedquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0