a cup of tea

Känns lite bättre idag, men ändå inte.
Hoppas att det löser sig imorgon.


Ja & Malin pratade om en massa idag efter skolan, bland annat körkort som jag hoppas att jag tar snart! :) Sen även vad vi gör efter studenten som jag inte vet. Men nånting jag jag väl lyckas sysselsätta mig med hoppas jag. Vi kom iallafall på en sak vi vill göra ,-) & det kör vi på tycker jag ,-)

Men nu sitter jag här med en kopp hallon te & ska plugga matte, prov imorgon, & jag undrar hur det kommer gå :s usch jag tycker verklifen inte om matte! Men det är mycket jag inte tycker om nu..
Sen ska jag in i hallen & kolla till mina småttingar :)
& jag ska nog ta mig ett varmt bubbelbad ikväll också :-)






Men nu rör jag mig härifrån, hörs sen!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0