Haha

Haha provet idag? Jadu Elin vad ska vi säga?
Körlektionen gick väl sådär, jag har kört bättre om jag säger så..

Men nu gott foök så har jag höstlov & de kunde inte bli bättre. För nu är jag så jäkla trött¨på skolan så ni anar inte. Visst måste jag plugga en massa på lovet, men men.

Nu ska jag snart kila iväg till Fanny & lämna engelska papper hos henne sen knalla förbi kusinen & se hur det står till med dom & framförallt höra om Elvira är taggad inför Idol imorgon ,-) Sen blir det plugg ikväll /:

Halv 10 tror jag tåget går imorgon till huvudstaden. Jag&moster åker upp tidigare än dom andra & går på stan, sen kommer dom upp vid 4 :-) Så imorgon blir det Idol & shopping på lördag :)






Men nu ska jag röra mig härifrån.

Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0