kinamat =)

Såja, nu har jag tid för att skriva här :-)

Åkte till Stockholm igår med min moster så gick vi på stan. Hittade två klänningar, ett linne & ett par leggings :) Sen kom resten upp & vi checkade in på hotellet, sen gjorde vi oss iordning & klev på bussen som gick ut till Frihamnen där Idol var! Ett sjujäkla drag när Johan Palm klev upp på scenen, & vi hade ju självklart turen att sitta nära gaphalsarna! ,-)
Men det var kul, de är bättre drag där än vad det är när man sitter framför tv ;-)
Sen åkte vi tillbaka till hotellet & somnade runt 1. Imorse vaknade jag vid 9, usch det var tungt. Sen åt vi en god hotelfrukost & efter det kilade vi ut på stan. Hittade ett par hörlurar till mp3:n & en tröja till idag :) Sen åkte vi hem med tåget vid 3. & nu sitter jag här & ska snart upp & äta kinamat med familjen :-)


Ikväll blir det umgänge med Sara, Lusifer, Elin & Jenny, mys :-)





Men nu ska jag röra mig härifrån,
pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0