mobiltelefoner, sälen, 21 november ,-)

Nu har jag kommit hem från landet. & nu har jag en "ny" mobil igen., tack danne:-) jag fattar inte hur jag kan få sån jäkla otur med telefoner :s Men hoppas att den här fungerar ett tag, sen ska det sparas ihop till en billig & bra telefon. Ja gillade nokia 3310 & min samsung, dom höll riktigt länge! Min rosa sony ericsson, haha vilket skämt, den kan gå & dränka sig. Men nu ska ja inte svamla mer om mobiler. 

Istället ska jag berätta nått roligare!  :D Vecka 2 åker ja, sara, sandra, johanna, jonte, roy, tobbe, filip, micke&anton till sälen! Tror inte jag glömde skriva upp någon där va? :p Det kommer bli så jäkla kul ,-) En sak till att se fram emot!
& självklart ser jag fram emot 21november! eller vad säger du carro? ;-)









Men nu ska jag hoppa in i duschen & sen sova, för imorgon blir det jobb igen, & sen måste jag verkligen pugga :/
godnatt! :-)

Kommentarer
Postat av: Carro

självklart, taggad som fan är jag :D

2008-10-29 @ 12:46:51
URL: http://liinaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0