Sälen vecka 2?

Sitter här & ruttnar bort? Nä de gör jag inte :)
Ja ska göra mig en kopp te & krypa ner i sängen :)
Och klockan är bara tjugo över 9 (!) Jag brukar adrig lägga mig tidigt, men kommer nog inte somna direkt :p
Ska ju packa ner lite kläder tills imorgon & välja film (vilket kan vara svårt ibland).
Sen ska jag göra ett tappert försök att sova så jag är utvilad&pigg tills imorgon :-)


Sara ringde föresten & frågade om jag ville med till Sälen v2. & det är jävligt lockande & låter roligt! ,-) Så ja varför inte? Ska kolla upp hur ekonomin ligger till bara, men jag tror inte det ska vara några problem om jag jobbar & står i nu på lovet :-)

Men nu ska jag röra mig härifrån, vi hörs!



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0