sanning&konka

Jobb imorse & jag var helt död! Måste blir bättre på att lägga mig i tid kvällen innan jag ska jobba. Så vad gör jag uppe nu? Jag ska ju jobba en stund imorgon med. Men det blir snart sängen, ska bara spela lite sanning & konka med carro först ,-)

Idag efter jobbet kilade ja till vasahallen & kollade på hanna&amis träning, sen kilade jag hem & vid 7 mötte ja pernilla, natalie & carro vid konsum. Vi köpte vindruvor&choklad, sen tog vi bilen hem till mig, långt va? ;-)
Sen kollade vi på tv&pratade en massa & sen vid 11 kilade dom hem :-)

Imorgon ska ja göra klart jobbet sen umgås lite med Johanna&på kvällen blir det träning :-)





Men nu ska jag spela lite med carrobarro sen sova :-)
godnatt

Kommentarer
Postat av: madde

jag tyckte det var väääldigt trevligt att ni kom, då gick tiden lite snabbare :D jag jobbar idag med, 12-19 :D

2008-10-30 @ 06:45:42
URL: http://madeleinehedquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0