shook me all night long...

Jag har fastnat för den låten, den har spelats en hel del ikväll ,-)

Men ikväll då. började med att m&j dök upp här vid 7 sen knallade vi ner till Lidl & köpte frukt, vidare til Konsum för att köpa lite mer frukt & maränger, sen gick vi hemåt & skar upp frukten, sen bänkade vi oss i källarn & åt :) Bubblade gjorde vi också :p & nu ligger jag här i sängen & är helt slut. Så ska krypa ner i sängen snart & sova :) Måste ju vara pigg imorgon om ja ska ut & övningsköra. Blir en tripp till Eskilstuna med mamma, august, mormor&morfar :) Och vem vet, vi kanske tar en tur förbi Solvik & ser hur dom har det där :)

Annars vet jag inte vad jag ska hitta på, så hör av er om ni vill hitta på nått :-)

Nu stänger jag för idag, natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0