tjugonio

nu är det bara 29 dagar kvar tills jag fyller, det går framåt :-)

Idag är jag faktist positiv, & nästan all ilska har lagt sig. De kan inte ha varit speciellt roligt att läsa dom två senaste dagarna när jag varit förbannad.

Tog en promenad med Malin idag när jag var klar på skolan. Vi gick ca 1.5 timme & hade massa att prata om :-) Sen har jag övningskört nyss & nu ska jag läsa lite engelska & plugga på internationella relationer tills imorgon. Usch hur ska det gå? Hade föresten matte prov idag, & de vill jag inte ens tänka på hur det gck :s

Men om det ska bli nått gjort måste jag lämna den här dumburken nu, så vi hörs sen.


Pusshejsvejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0