Torsadag kväll

Sitter & lyssnar på Raggare med Drängarna, haha skön låt :D Ska snart ta tag i skolarbetet, men innan de skriver jag några rader här :-)

Skolan idag var inte alls rolig, fick ett besked som inte alls var positivt för mig! men jag hoppas verkligen att de går att göra nånting åt det, för annars kommer jag få tokspel, & det kan jag lova er!

Träningen ikväll gick väl hyffsat, var ju inte på så bra humör, men Jessica fick mig på lite bättre humör :)
& imorgon är det sista skoldagen för den här veckan, ska bli skönt :) Sen på kvällen blir det spa-mys med Malin&Johanna, hihi :-)

Men nu ska jag ner & byta om till en mjukisdress sen göra mig en kopphallon te & krypa upp i soffan med religionsböckerna & hoppas på att buddhismen fastnar ganska så fort så jag kan få sova i tid sen för jag är trött :)


Ha en bra kväll :)
PUSS!

Kommentarer
Postat av: madde

haha, inge vidare du! själv då? :D

2008-10-16 @ 20:46:35
URL: http://madeleinehedquist.blogg.se/
Postat av: Carros

haha ja de skulle monika se ;) du är gryyyyymm!

2008-10-17 @ 18:14:41
URL: http://liinaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0