Bestämmde mig ...

...för att börja skriva igen. De är ganska skönt att skriva av sig lite :p
Men nu sitter jag förtillfället & lyssnar på musiken från Mamma Mia filmen, jag är helt kär i den filmen! Måste kolla på den igen senare ikväll ,-)

Påväg hem från halkan idag diskuterade vi hur ofta man får vara ledig från skolan. Jag har förbrukat min tid att vara ledig nu det här året pga greklandsresan, körlektioner, uppskrivning&körning. Så skulle ja nu vilja vara ledig nån mer dag om vi nu ska åka på en liten tripp till Rom eller vart det nu blir så kommer jag med största sannorlikhet inte få vara ledig då. Men inte kommer jag stanna hemma, då är jag "sjuk" ett par dagar & sen får ja ta igen det jag har missat när jag kommer hem. Det är ju upp till var & en om man tänker göra det eller inte.  Men tror skolan att om man inte får ledigt så stannar man hemma & går till skolan? Jag tror inte de finns nån som gör det.

Aja vi var iallafall överens om att vi tycker att man ska få vara ledig mer från skolan om man behöver.


Men nu ska jag återgå till mina studier, spanska & religionsprov imorgon!

Pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0