två timmar!

Carro, mina läsare har ökat till det vanliga igen :-)

Jobb imorse & jag försov mig 2 timmar! Nä nu jäklar måste jag lägga mig i tid i fortsättningen. Men iallafall, jobbade till 12, sen blev det lunch på källarn med mamma&august :-) Efter de åkte jag & hämtade Elvira & så började våran mysdag :) Vi kollade på barnprogram & åt glass :) hihi tjejen är så söt :-)
Sen vart de träning & promenad med Malin i snöstrormen ,-) Visst ja gillar snö, men då ska den ligga kvar på marken & inte bli regnslask direkt, usch. Nu sitter jag här med en kopp te brevid mig & kollar på hockey med brorsan, ska snart ta mig ner för en dusch sen läsa i engelska boken.





Men nu ska jag kila vidare :-)
Pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0