You change your mind like a girl changes clothes

Flyttade över en massa gamla bilder till min dator idag, åhh vad de är kul att kolla på & tänka sig tillbaka till tiden för några år sen, när vi tältade på skolgården tillexempel ;)
Sen har jag bara slappat idag. Ja&august bjöd Carro på mat ikväll sen provsminkade jag henne inför imorgon, men de blev inte så värst bra, så den masken skippar hon haha! ;) Istället målade hon sig helt svart i ansiktet ,-)
Sen kom Emma & lånade duschen :p Så satt vi & pratade en massa & för nån timme sen åkte dom hem & ja slog mig ner framför tv:n med brorsan ett tag :-) Vi har huset för oss själva ikväll, mamma & pappa är på galej hos Öhlings :)

Nu hamnade jag här ett tag, laddade ner segemhyr avsnitt till mig & musik till dessan :)

Men ska dricka upp mitt te nu, krypa ner under täcket & kolla på avsnitten nu :)
Hoppas att min förskyldning är bättre imorgon för då är det galej! (d)
& då kör vi på " full gó & glá, de ska människan va" ;-)





godnatt gott folk :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0