bakisdag ;-)

Hej!

Gårdagen började med att Hanna&jag grillade :)
Eller Hanna grillade, jag flängde runt i bilen & fixade endel.
Sen gjorde vi oss iordning och korkade upp, så kom Sara :)
Åkte sedan vidare upp till Stray där förkröket började.
Vid halv 11 kom moster & hämtade oss.
Så skjutsade hon ner oss till källarn.
Kvällen var riktigt rolig! :-)
Så nu är det bara att ladda om batterierna tills nästa fredag ;-)

Idag blev det en bakisdag och jag klev nog inte ur sängen förens halv 2 nånting när maten stod på bordet.
Sen har jag bara suttit ute i solen med familjen.
Men nu ska jag hoppa i andra kläder och bege mig till Elon.
Sen hämtar vi upp Jenny & beger oss vidare till donkan.
Där ska vi skvallra om gårdagen ;-)

Ha en fortsatt bra söndag!
PUSS! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0