bal & brud kväll

Hallå!

Slutade skolan 11 idag.
Hade medicin & svenska.
Så äntligen fick vi våran redovisning gjord madde!
En sak mindre att tänka på nu.

Sen efter det åkte jag & hämtade mormor&morfar.
Dom skulle till vårdcentralen.
& medans jag väntade på dom löste jag korsord med hjälp av en annan gubbe.
Vi var ett bra team där ;-)
Sen åkte jag&mormor & handlade.
Efter det blev det en fika hos dom.

Nu sitter jag här hemma igen & ska leta rätt på en alvedon.
Jag har fått en jäkla huvudvärk.
& det vill jag inte ha ikväll när jag ska köra till Örebro.
Ska följa med Carro på Mary kay.
Ikväll är det för brud & bal, så det ska bli jätteskoj! :)

Men nu ska jag leta efter en alvedon.
Pusshej ♥

Kommentarer
Postat av: madde

det var skönt du! :D

2009-04-27 @ 18:27:13
URL: http://madeleinehedquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0