det växer ut igen

Blev en promenad med Natalie & även Jossi kossi som var promenad sugen :)
Sen när jag kom hem fick jag raka av pappa håret.
Och vi var alla överens om att det blev kort.
Men som han intalade sig hela tiden, det växer ut igen.
Och hans hår växer ju som ogräs så.

Nog om det, annars har jag och mamma ätit chilinötter.
Så det brinner i munnen på mig nu.
Är somsagt lite känslig för starka saker.
Jag&Fanny när det gäller de där ;-)

Nu ska jag plugga spanska & sen stänga av för den här dagen.
Imorgon blir det Örebro med Emmagirl!
Jag ska kika på skooooor! :D

Sen på kvällen blir det psykologi plugg med Moa!

Men dags för spanska plugg nu!

Pussssss&goooooodnatt! :-) ♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0