don't forget friday

Imorse tog jag bilen ut på landet & bytte däck på bilen.
Duktig Julia :-)
Sen blev det en fika med moster.

Runt halv 3 sen så for The black team till Tuna park.
Elin&Jenny kom hem med varsina studentklänningar
& jag hittade underkläder & smink.
Sen avslutade vi med en glass och for hem.

Nu ska jag snart plugga.
Imorgon får jag äntligen träffa alla sötisar igen :)

Men nu ska jag kila härifrån.
PUSS ♥


& glöm inte på fredag!
Än finns det några biljetter kvar ;-)




THE BLACK TEAM! :-D <3

Kommentarer
Postat av: madde

haha tack! ja nu jäklar satte jag ner foten för att markera! :D jag fick en anonym kommentar från någon som säkert tar åt sig lite :D undrar vem det kan va :D

2009-04-14 @ 19:18:02
URL: http://madeleinehedquist.blogg.se/
Postat av: madde

haha tack! ja nu jäklar satte jag ner foten för att markera! :D jag fick en anonym kommentar från någon som säkert tar åt sig lite :D undrar vem det kan va :D

2009-04-14 @ 19:18:06
URL: http://madeleinehedquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0