flashback från 8:an ;-)

Hej!

Spenderade dagen med Sara i Stockholm! :)
Kom hem med leggings, linne, t-shirt, smink & smycken.
Sen när jag kom hem hade mina älskade skor kommit! :)
En helbra dag!


Slog Elin en signal när jag kom hem också.
Vi insåg efter cirkus 5 minuter att vi var tvugna att ses direkt!
Jag gasade iväg & hämtade upp henne, sen for vi vidare till donken.
Blev en jäkla massa prat om en massa som lättade för båda två ;-)
En riktig flashback från 8:an ;-)

Nu ska jag sova, för imorgon ska vi ut&gå tidigt.
Kommer nog ha en del att prata om då med ;-)

Godnatt på er!  :-) ♥


LOVE YOU!


Kommentarer
Postat av: Elin

I LOVE YOU!

2009-04-08 @ 23:51:48
URL: http://niledron.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0